Saturday, November 7, 2009

wargh....finally!

alhamdulillah finally aku dapat post something kat blog ni... rasanya dah lama tak jenguk blog yang entah apa2 ni...hihhihhihi aku harap my family read my blog... so that, diorg blh update pasal aku ASAP...tapi tu lah tak semua benda sempat aku ceritakan dlm blog ni... mana tak nya guna broadband kena gilir2... so tak leh update blog selalu...tu pasal la sekali update terus post 2 or 3 entry sekali gus... huhhuhuhuhh anyway i'm really fine rite here in Egypt! banyak benda aku belajar kat sini tapi the most important thing yang senior2 ajar ialah "tajdid niat"... fuh dalam maknanya tu... aku harap lepas ni aku dapat tulis sesuatu yang lebih matang dan berilmiah dlm blog ni sbg tazkirah pada diri sendiri, Insya Allah! to all my family and friends in malaysia, i always miss u guys! pray 4 me!

No comments: