Monday, June 15, 2009

ye ke busy?!

hehehehehe ade ke patut aku kata aku nih busy... ishk...ishk... tak patut, tak patut...
well, aku bukan busy apa nyer sampai tak menyempat updates blog aku sendiri....
yelah, dua tiga hari ni keje skodeng blog org lain jer... yups! baca cerpen ke novel ker...yg bloggers2 tu tulis...
a'ha! spkeaing of which bout novel ni, baru teringat dua tiga hari ni pun aku dok membusykan diri perabis baca novel hehehehehehe...mana tak nyer nanti sambung study nanti tak de masa nyer nak baca novel berbagai...entah2 tgk cover novel pun tak menyempat dowh~~~
well, inilah first time aku baca novel karya Ramlee Awang Mursyid ni...and ni jugak la first time aku baca novel melayu keluaran alaf 21 yg penulisnya ialah lelaki... jarang2 nak jumpa penulis novel lelaki nih...ternyata seronok jugak sekali sekala berubah genre dari novel cintan cintun kpd novel yg a bit heavy and thriller...hahahaha...opsss..lupa lak nak bagi tau tajuk novel dia...tajuk dia "MIKHAIL" nampak simple jer tajuk ni kan tapi cerita dia fuh...quite complicated gak...aisyeh nampak gayanya karya RAM ni akan jadi buruan aku la tak lama lagi especially novel "HATIKU DI HARAJUKU" hehhehe yelah my brother introduce' kan cerita nih...lepas tu plak nak buru trilogy "BAGAIKAN PUTERI" heheheh nak tau gak sejauh mana bestnyer karya RAM ni...

by the way, aku pun dlm mood agak bosan dan tak tahu nak buat apa ni... asyik melantak tv jer... kalau lah ditakdirkan tv tu boleh bercakap, tah2 dia pun akan ckp cam ni "aku pun bosan la asyik2 tgk muka sposen ni!dah tu aysik2 bukak citer drama korea jer..tak korea, mesti taiwan tak taiwan mesti jepun, dan tak jepun mesti citer indon huahuahauahauahua"

at the same time aku rasa happy gak my best fren from INTECT call me straight away after sending sms to me...LOVE U NAS...heeeeeee berbunga rasanya hati ni bila kawan2 ingat kat diri ini yg tak berapa nak popular ni...hahahhaha....mcm2 la cerita keluar...dari suasana belajarnya yg mcm ala MAAHAD TAHFIZ sampai la ke cerita NIK NUR MARDIHAH yg dpt 20 A tu belajar sekali dgn kwn aku yg paling best tuh... huh, tumpang bangga la sekaki kat kawan aku yg ada chance jumpa dgn bdak yg tersohor dgn kebijaksanaannyer tu walaupun keluarganya dihimpit kesempitan...

p/s:aku harap aku pun akan meneruskan perjuangan study ku tak lama lagi! Insya Allah! Ya Rahim, permudahkanlah segala urusan ku dan sahabat2 ku baik didunia mahupun diakhirat!

No comments: