Friday, April 10, 2009

lamanya.....

wah, agak lama aku tak buka blog nih....tah la aku pun sebenarnya bukan reti sgt guna blog nih... hentam jer..tapi bila aku dah set up, aku lak malas bukak blog sendiri...

sebenarnya aku pun tak taw sgt apa tujuan blog nih...adelah aku check out blog2 org lain..adeer yg guna blog ni sbg medium nak tunjuk bakat diorg cam menulis novel/cerpen and ada gak yg guna cam dairi jer...pastu ada gak yg guna sbg medan dakwah dan sbgnya... aku rasa tujuan set up blog ni depends on individu yg set up tuh... bagi aku...aku nak anggap blog ni cam e-dairi lah....

plus, aku bebas nak bg taw feeling aku kat sini...dah tu leh kurangkan strees memendam rasa muahahahhahaha... lagipun aku rasa tak de org pun yg akn baca blog aku ni..nih sesatu perkara yg best dan yg paling aku harap akan terjadi...

No comments: