Wednesday, March 23, 2011

i am back?!

bismillahirahmanirrahim, dgn nama Allah yg Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
selawat serta salam buat jungjungan besar Muhammad S.A.W, alhamdulillah atas nikmat kebesaran Allah yg kekal hingga ke hari Kebangkitan iaitu Iman Dan Islam.

bersarang, berhabuk, bersepah, dan ber macam ber lagi... maaf lah dah lama tak update apa2 dlm blog ni... for few months ago i mean... entry ni adalah yg pertama buat tahun 2011...

kenapa tajuk entry ni i am back??? sesaje lah nak bgtaw aku dh kembali untuk menulis semula pd ruangan ni... entah la mcam mana tergerak nak menulis semula...ingat just nak drop je benda2 bloging ni semua sbb rasa malas dan tak tahu nak bercerita and skill menulis pun cam hapa je... dan aku pun tak berapa yakin, berapa lama aku boleh menulis lagi dan bloging ni...sbb aku ni jenis yg bergantung pada timbangan emosi, masa dan semangat... huhuhuhu doakan terus semangat dgn hobi ni...(ini dikira hobi ke??? sejak bila eh???)

one fine day, when i'm came a cross my journal, diary about 2, 3 years ago... there is something make me realize, yeah the passion of writing... rupa2nya tabiat menulis dan mencatat ni dah jadi flesh and blood, vein and bone...muahhhh... bila baca2 balik catatan tu, rasa sgt aku dpt kembali pada zaman tu... see the power of writing... tak sangka... rasa nak menulis tu membuak-buak pula gara2 diary lama... agaknya itulah cara aku meluahkan perasaan. ye dgn menulis... lantaklah org nak kata apa, aku tak peduli dan tak kisah pun, aku mmg suka menulis dan express anything bout feeling through paper and pen...(skrg ni keypad laptop dgn skrin lah), agak jugak, knpa jarang menulis di blog??? hem..may b for few months ago, i'm back to write in my journal...using pen and paper.... yelah masa kat sana tu(egypt) internet connection is not good enough... kadang2 itu yg buat frustrated menungging tu... sbb dah tulis berkajang bila nak upload tak bleh plak...

banyak sgt nak bercerita dan berkicau-kicau kat sini, tapi tgh perah idea...how gonna i express the idea into word and sentences... huhhuhuhuhu quite rusting lorh..the vocabulary and so on.... but i'll try my best, Insya Allah...

that's all for today entry(pmmmk and sb)...bout life...and my feels. May Allah bless us!

No comments: