Thursday, July 16, 2009

excited+happy nappy!

hehehehehe best nyer hari ni... yelah first time aku dapat stamp dan postcard dari Russia... thanks kat sorg bro yg aku kenal kat web ILUVISLAM tu...tak silap aku la,dia belajar medic kat Russia tu... hehehehhe... happy2! at least merasa jugak lah aku dapat stamp dr luar negara! tambah la collection stamp aku tuh... Insya Allah nanti kalau sempat aku akn upload gambar postcard dgn stamp tu...

other than that, nak bagi tahu jugak aku akan buat BTN tak lama lagi...5 hari woo! stat 3 Ogos sampai 7 Ogos... errr...aku rasa nervous gak! for the time being, aku tak buat apa2 preparation g...alah relax2 dulu, aku kan suka buat keja last minutes... maklumlah lagi pressure lagi semangat aku nak buat keja hahahaha... so that nanti aku leh tulis dlm resume tu, "i can work in pressure situation"

a'ha..ada lagi satu benda nak cerita, kemarin ade lah gaduh dgn adik sikit... sakit hati betul dgn perangai si G tu...aku baru je mintak tolong sikit, dia dah merungut... selama ni aku buat semua benda yg dia nak...bukan nak mengungkit, tapi aku terasa gak dgn perangai dia tu... but then, aku pun jahat gak...ade ke patut aku nak mogok tak mau ckp dgn dia for not more than three days! lps tiga hari aku ckp balik la... ishk tak sangka syaitan ni berjaya pengaruh aku...Astaghfirullah...
tapi, Allah dah bantu aku! Alhamdullilah! Siang tadi, aku sendiri hulur tangan minta maaf ats kekasaran & kebisuan aku terhadap dia... dia plak minta maaf gak ats perangai dia yg meloyakan kemarin... so back to normal and the situation is zero-zero lah... Syukur sgt sbb pergaduhan ni tak berpanjangan dan si syaitan laknatullah tu dah kalah dlm pertarungan ini! yeah!

p/s: rasa happy dpt something dr luar negara tu tak abis g lah...hahhahahahahah

No comments: