Thursday, May 14, 2009

inilah akhirnya...


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


segala-galanya dah diputuskan, aku redha dgn keputusan yg aku buat...

akhirnya, aku memilih Al-Azhar destinasi utk aku melanjutkan pelajaran... aku lepaskan tawaran matrik, tawaran usim, dan tawaran jpa... aku mohon keputusan ini adalah yg terbaik utkku dan pasti akan ada hikmah disebaliknya...Ya Allah redhailah pilihan aku ini...

maka dengan itu, aku juga akn melepaskan segala pengajian subjek sains yg amat aku minati especially subjek kimia...so, aku akn menerukan pengajianku dlm bidang pengajian Islam...aku berharap dgn ilmu yg bakal aku timba ini akan memberi maanfaat utkku dan masyarakat...dlm pada masa yg sama,aku harap kecintaan aku pada ilmu sains takkan pernah padam...Insya Allah...

then,aku juga bertekad, walaupun aku tak bagus dlm penguasaan bhs arab...aku akn sentiasa berusaha... i must confront with my own fear...Insya Allah aku harap bumi Mesir mampu menjadikan aku insan yg lebih baik dr yg sebelumnya...Ya Allah bantulah aku...sesunggunya aku hambamu yg amat lemah...bantulah aku utk menguasai bhs syurga itu...Kau suburkanlah juga minatku terhadap bhs al-Quran itu...

p/s: semoga aku sentiasa dlm lembayung maghfirah-Nya dan dpt mencapai mardhotillah... AMIN!

1 comment:

faiezz said...

u didn't tell me bout da twran...
btol ke???
u choose da pengjian studies???
tell me!!!!!!